Daisypath Anniversary tickers

my picture!

my picture!

About Me

My photo
chubby ramah pendengar yg setia loyal friend sentimental penyayang

Saturday, May 4, 2013

kosong..kosong..kosong...

huhhhh!!! kosong pala otak aku dlm minggu nh..mana tak nya...penangan kenduri kahwin hari tu punya la ni..hari ahad ptg tu teruih dilanda demam kawin la kot gamaknya..hahahaha...dugaan2...ahad,senin,selasa demam panas kaw kaw..tak larat bangun beb..makan pon idak..teruk tak teruk smpai makan pon dak..selalu aku kalu demam makan selera biasa ja..tapi kali ni...teruk lak..payah nak demam..last demam thun lepas masa praktikal..ni baru kena pulak..mmg kena kaw kaw..henpon jgn tanya la..mnggu ni tak terusik..xde mood nak layan..dah makan pon xlalu kena pulak gastrik...perghh..pakejjj nau nau..cery bery skali...seksa!!!  selasa lepas adik aku nan sorg tu balik..terasa lengkap puzzle family kecik kami nih..bila dia dah balik..gaduh2 manja ada2 ja..nak2 aku bru baik demam mmg kena la dgn aku..tuala suka sepuk..mmg kena cepuk la dgn aku..huhuhuhu..ni pon bukannya ada kt umh..tgk iron man katanya dgn kwn2 dia kt queensbay..sonok la..bak kata mak aku..kali ni adik hg balik...kita tak pi mana pon..pi tesco ja..huarghhh boringggggggggggggggggggg!!!!!! arhh..lupakan..esok dah nk antaq bapak den balik kampong..ngundi kan ahad ni..bapak den org penang..adin den nganto..family den ni pelik skit..semua ada lesen keta tpi yg aktif adik aku ja.. aku so so ja..(lesen baik punya simpan dlm dompet)keta pon xdak..(alasan kannn) adik aku bawak keta pi Jitra..yg ada moto ja..hmmm..bila lah nk berpeluang bawak tayar empat nh..(keja pon dak lg) ada hati nak beli keta kan(verangan sgt) ceitt!! ehh..apa melalut pasal keta nh..hihihi..btw..hari ni rezeki jumaat yg mulia nh..ada orang belanja Mcd dipagi hari..siap take away lagi..tu la tak rugi berbuat baik..pasti dibalas baik..huhuhu..

 dah dekat2 sgt dgn mengundi ni..menyampah gua tgk kt fb..mcm2..buat seraboot otak ja..last2 lagout teruih..dok sembang kencang..tapi...arhh..xyah bising2 la..ahad ni undi dendiam dlm bilik mengundi tu sudah k!!!!!!! xpayah nak kecoh2..sekian..

*******Pesanan dari penaja tak bersubsidi ok..hahhaaha...tidak ada kena mengena dgn yg hiudp mahu pon yg dah mati..sebarang persamaan diharap maklum!!! da..adios amigos!! anyonghaseyo!!! good night! Assalammualaikum!!.......

No comments:

Post a Comment