Daisypath Anniversary tickers

my picture!

my picture!

About Me

My photo
chubby ramah pendengar yg setia loyal friend sentimental penyayang

Saturday, April 27, 2013

Untuk dia heyy..untuk dia heyy!!! huhuhuhu


Btw..tajuk pon untuk dia..takkan nak cerita pasal aku kot..hahaha...edisi kali ni..mcm nak kluar magazine pulak kan..actually hari ni 27/4/2013 seorang kawan aku masa sek menengah dulu nama dia Norliza aka liza dah pon bergelar isteri orang...wahh..dah sampai jodoh semalam mereka diijab kabulkan..dan sah dah menjadi pasangan suami isteri..alhamdulillah..berdirinya sebuah lagi masjid...tahniah aku ucapkan..antara kawan2 aku masa sek dulu dah ada yg dah kawin tpi dlm byk2  budak kelas aku..liza ni la orang first yg dah sampai jodoh...bertunang 3 tahun..ingt lagi masa dia bertunang aku pi..cepat sungguh masa berlalu..minggu lepas dia tamat diploma..semalam bernikah..hari ni dah jadi isteri orang..semua perancangan Allah swt..indahnya susun atur kp hambaNYA..tahniah aku ucapkan kpd liza n hubby..semoga mahligai yg dibina kekal selamanya..aminn..tengahari nnti la kwn aku sorg ni jadi raja sehari..uwaa...syioknyalah kan..2 3 hari lepas ada pi umh maksu aku..sembang2..tup2 timbul topik kawin2 nh..sepupu aku dok cerita yg kwn dia lelaki dah jadi bapak orang..aku pon cerita la yg liza ni pon dah nak kawin..sembang punya sembang..alih2 maksu aku tanya hampa(merujuk kp aku ngn sepupu aku) bila pulak??? sepupu aku senyum ja..aku pulak kata lamnat lgi kot maksu..huhuu..blushing pulak..tpi nasib baik time tu ada aku,sepupu ngn maksu aku ja..hihihi..semuanya terserah pada perancangan yg diatas sana..bila smpai masanya jgn risau aku tak lupa kawan aihhh..huhuhuhu...

................

Mata tak boleh lelap lagik ni dek tidoq ptg td..hihihi..td dlm pukul 10.30 bekerja jp ngn cik tepung,telur..xsat nh..siap la sebijik kek span epal hijau nama diberi.....walau kek warna oren+hijau..huhuhu..saja nak bawak esok utk kwn2..ingtkan nk bt kek marbeles lgi tpi brg xcukup..last minute plan...jadi la kek sponge tu sebijik aku letak epal slice tgh2..esok sebelom nk pi kenduri liza aku ngn kwn2 lama xtau la berapa kerat yg ada nk gather dulu kt umh tikah..pkul 12 baru nk gerak ramai2..hmm..bju kurung pon xiron lgi nh..nak pakai warna apa aaa esok..hm..esok ja lah decide..sekiam..adios amigoss..okbai!!

nah aku tempek gmbq kek nih..


No comments:

Post a Comment