Daisypath Anniversary tickers

my picture!

my picture!

About Me

My photo
chubby ramah pendengar yg setia loyal friend sentimental penyayang

Wednesday, April 10, 2013

so adore him!!!!!!

mula2 kenal dia masa dia bawa watak Yoon Hyung Chul lakonan Jang Dong Gun..seriusly..sgt suka karakter dia dlm cerita ini..seorang yg good looking,cool n calm..n know what ciri2 lelaki idaman gua tu..hahahah...cerita tu thun 2000...lama dah masa tu aku darjah 3 kot..mana tau cerita2 korea nih..start tgk 1st cerita korea pon masa tingkatan 3 thun 2006..rasanya time tu cerita korea baru masuk Malaysia kot..  dan paling latest sekali cerita Gentlemen's Dignity..cerita ni thun lepas punya..dia jugak berlakon..and know what dlm cerita ni dia dah umur 41 tahun dan still good looking mcm dulu.cuma fesyen ngn fizikal dah berubah..xsilap aku cerita ni come back dia selepas 12 thun..but he's still maintain and main watak hero kot pada usia 41 tahun..kalau kat Malaysia ni taraf Rosyam Noor lah kot...huhuhuhu..sekali aku fall in love dgn watak dia dlm cerita ni yg mengisahkan 4 lelaki pada umur 40 an berkarier,bercinta,putus cinta dan berjaya pd usia mereka..sekarang ni aku tgh layan la cerita ni ada kat ntv7 setiap hari isnin n selasa pukul 8.30 mlm..bukan setakat aku..dgn mak aku sekali layan..dan gelak guling2 scene kim do jin dgn Seo Yi Soo...sgt2 kelakar..





ps: picture credit to http://www.koreandrama.org..

No comments:

Post a Comment