Daisypath Anniversary tickers

my picture!

my picture!

About Me

My photo
chubby ramah pendengar yg setia loyal friend sentimental penyayang

Friday, April 5, 2013

terapi wanita bila.....

bila???? lega bak hang dapat shopping..dah bila shopping mesti la kluaq duit kan..hahahaha...shopping apa?? perempuan kalau shopping mesti la pi shopping baju ka..beg ka..kasut ka..kan....tapi aku lain skit kot..aku suka pi shopping grocery..barang2 dapuq..dari A sampai Z...aku suka..bawak 1 troli kosong.. dari satu ke satu rak barang yg ada kat giant/tesco tu aku celah..nak tgk apa yg teringin nak beli.apa yg .teringin ank makan..xtau la kenapa tpi aku aku suka sgt..dan part yg paling penting mesti barang makanan yg pling byk..huhuhu..dah bila balik penuh almari lauk aku isi....kikkikkikikiki...mcm td pi giant..mmg penuh 1 troli aku isi..dari benda yg mmg ada dlm list..smpai benda yg xdak dlm list pon aku angkut..slalu xdak list..tpi hari ni mak aku xikot..apa lagi aku bermaharajalela la nak isi apa pon dlm troli tu..huhuhu..bila pi kat cashier..letih bak hang..nak angkut satu satu barang atas kaunter..penuh troli..dah tu bila cashier tu dok scan barang..pikiaq balik..eh td bukan aku ambik sikit ja ka barang..penuh pulak troli ni...huhuhuu..pompuan mmg cmni kan..terapi...terapi..seronok pulak..untung my future partner..hahaha..nak suruh dia jadi tukang bawak troli ja..n tukang bayaq skali..baru masyukk..ehh...melencong pulak..hihihihi.. lagi 1 rasa terapi sgt kalau dapat borong byk banyak buku kat popular tu..pelik ka? tapi bagi aku rasa seronok sgt..terapi gila bak hang..hihihi..tak kisah buku apa yg aku borong..asalkan buku...tapi aku selalu beli novel,buku agama dan buku masakan ja kat popular tu..tiap2 bulan kalau tgk ada buku2 best mesti pi singgah popular pi beli buku tu...xkisah la walaupon 1 ja buku..aku suka membeli dan membaca..kalau suka membeli tapi xbaca pon tak guna kan..ok sekian..wasslam..



No comments:

Post a Comment