Daisypath Anniversary tickers

my picture!

my picture!

About Me

My photo
chubby ramah pendengar yg setia loyal friend sentimental penyayang

Wednesday, May 22, 2013

Mimpi vs Realiti

Mimpi tu mainan tidoq ja kan..bak kata orang la kan..tpi bagi aku..ada jgk  mimpi yg memang mainan tidoq..dan ada jugak mimpi yg betul..bukan propa..tpi ni apa yg aku alami sendiri..contoh..bila sesuatu perkara berlaku dlm kehidupan harian..bukanla perbuatan2 aneh ka apa..perbuatan biasa...ish..mcm mana nak cerita nth..aaarr..aku,mak aku tgh bercakap pasal something..pastu tgh2 cakap aku rasa ehh,, mcm pernah jadi dah bende ni..maksud aku perbuatan aku dgn mak aku tu dah jadi dlm mimpi sebelom jadi di alam nyata..perkara ni dah jadi  2 3 4 kali dah la yg aku perasan..lagi satu mungkin kerna rindu kot..aku mimpi arwah tok dtg dlm mimpi pakai telekung n walked away mcm tu ja..hmm...yg lain tu mmg mimpi mainan tidoq ja la kot..cthnya mcm mlm kelmarin..aku dok layan cerita2  korea..smpai2 drama tu pon msuk dlm mimpi..adesss..huhuhu..sadis nau..yg pling xboleh blah ptg td..aku tidoq tengahari..last2 mimpi kawin...arhhhh...jenayah sungguh..yg dolu2 aku ingt mimpi kena tembak lah..mimpi kena kejaq dgn hantu lah..mimpi somebody bg aku sejambak bunga larh..mcm2..huhuhu..

ps: Selamat malam..mimpi yg indah ok!!!

No comments:

Post a Comment