Daisypath Anniversary tickers

my picture!

my picture!

About Me

My photo
chubby ramah pendengar yg setia loyal friend sentimental penyayang

Thursday, May 16, 2013

untuk insan teristimewa.....

chukanda!!! yeay...bulan mei..bulan yg ditunggu-tunggu...sbb apa banyak special occassion berlaku...hari pekerja..hari ibu, hari jururawat, hari guru, ehem ehem..besday aku, besday mak aku...pokoknya byk la  hari2 istimewa berlaku..mak aku la pling best..sambut hari ibu,hari nurse n besday sekali..3 in 1..ehem ehem..aku ni jenis xpernah lupa hari2 special orang2 yg dekat dgn aku..terutama besday aku sendiri..pernah jgk buat cubaan melupakan besday sendiri..tpi xdpt..hahhahaa...huhh!!! besday thun ni special skit dari sebelom ni kot..hahha..sbb ada orang tu bg kwn dia ni advance birthday  gift..siap delivery smpai dlm umh lgi..hahaha..buat susah2 ja..but..dlm hati *terharu sbb first time kot dpt layanan sebegini rupa..hahahaha..thanks to my dear dear frenz..tak sangka..walaweh..

  Ehhh tiba2 cakap pasal aku kenapa..aku sebnaqnya nk cerita pasal hari guru nih..kn sama date dgn besday aku..tiba2 rindu sgt2  zaman sekolah dulu..hari guru ja pg2 bersila atas tar nk sambut hari guru..ada ucapan bla bla bla..nyanyi lagu,penyampaian hadiah kpd guru2 yg disayangi n main game dgn cikgu2..tpi budak tingkatan 5 ja la yg berpeluang rasa kan dah nk kluaq dri sekolah..betul la kata cikgu..dulu xsabaq nk kluaq dri sek..dok hitung2 last2 rindu pulak..manusia2..huhuhuhu...bg aku cikgu adalah titik permulaan segalanya..sbb cikgu anda dan anda menjadi somebody pada hari ni..sbb cikgu sudi mengorbankan masa,tenaga,duit dan segalanya..sayang cikgu ketat-ketat( dh mcm tjuk novel plak) huhuhu..selamat hari guru cikgu..semoga cikgu terus tabah mendidik bangsa demi negara tercinta..we love you!!!


ps: esok nak sambung entri pasal hari special ni lagi..

No comments:

Post a Comment