Daisypath Anniversary tickers

my picture!

my picture!

About Me

My photo
chubby ramah pendengar yg setia loyal friend sentimental penyayang

Monday, May 27, 2013

Bebel-ing

Salaam...pheww..sejak kebelakangan ni cuaca terik nau nau...ya ampun..panas banget..sabar..ini baru panasnya dunia..sekadar luahan hati..huhuhu..tak bermaksud nak merungut ka apa..dan dijangkakan keadaan ini bakal berlanjutan sehingga september..untuk maklumat lanjut boleh melawat laman web jabatan meteorologi..oppss...ini fakta ok!!! huhuhu..mmm..skrg kan dah start cuti sekolah..raya hindu la budak2 sek..kenduri kawin pon belambak..smlm aku ngn adik aku yg jadi drebar pi kenduri kawan sepermainan aku masa kecik kawin..lelaki..bahagia ja tgok..huhu..*la ni kan trending kawin muda..minggu nak mai ni pon bersusun kenduri..hihihi...

Sebenarnya aku nak cerita pasal impian,angan2..setiap orang yg bernama manusia mesti ada angan2 kan..mm..bagi aku...aku impikan sebuah kehidupan yg sederhana ja..sederhana macm mana ek...ermm..sebuah kehidupan yg biasa2..xdak la nk verangan nk kawin dgn anak raja..kuangkuangkuang...xdak la nak kawin dgn anak Ceo company mana2 kan..siapalah diri ini....sob3x..kesitu pulak aku impi..tpi xsalah kan verangan..ni pengaruh novel2 cinta lah ni..tak pon pengaruh drama2 korea..yg indah2 belaka..tapi hakikatnya realiti tak seindah fantasi2 yg diciptakan dlm novel2 atau drama tu kan..bertuah la kalau ianya benar2 berlaku dlm hidup anda...ermmm..bab ciri2 lelaki idaman biarlah rahsia ok..huhuhu..

Impian aku lagi...sebenarnya aku mengimpikan memiliki sebuah kafe yg comel yg bertemakan ketenangan..garden cafe ka.. menghidangkan dessert2 yg sedap2 dihidangkan bersama secawan capucino panas mungkin...dessert2 dibuat khas dari fresh ingredient dgn resipi penuh kasih sayang..huhu...sure melazatkan!!!!!n of course tempat adalah terhad...ataupon mengetengahkan dessert2 melayu...kan semuanya sedap2 belaka..huhuhuhu..sbb aku rasa konsep mcm ni xdak lg kot..kot...and kawin dgn seorang lelaki yg telah tertulis di loh mahfuz bahawa dia mmg milikku yg kini ntah dimana dia sekarang dan hidup bahagia secara sederhana selamanya...comey x kak ton..hhhaaaha...tap buat sekarang ni aku nak cari duit dulu..nak bg my parent merasa..nak beli keta n rumah..adess..kene bertindah dri skrg nih..bukan nk kena tapi dah bertindak pon..hihihihihi...moga2 ada rezeki untuk aku..dan dipermudahkan segala urusan olehNYA...amin...




No comments:

Post a Comment