Daisypath Anniversary tickers

my picture!

my picture!

About Me

My photo
chubby ramah pendengar yg setia loyal friend sentimental penyayang

Monday, May 20, 2013

Untukmu teman

.....~dear my frenz , whatever situation happy or sorrow i will be on your side..i have nothing but i can borrow you my both sholuder to lay on~.....

...kata2 ni aku tujukan kpd seorang teman yg baru kehilangan ayahanda tersayang pagi tadi..aku turut bersimpati..aku sendiri terkejut atas berita ni..seseorang yg kita sayang...yg memberikan kasih sayang sejak kita lahir..yg tak pernah penat membanting tulang bg menjanjikan keselesaan kpd kita.. tiba2 pergi meninggalkan kita selamanya secara tiba2..tapi apakan daya..Allah lebih sayang orang yg kita sayang..buat temanku..aku tau sesungguhnya dugaan ini sangat berat bagimu..percayalah sesungguhnya Allah tak akan menguji hambanya jika tidak berkemampuan..dan sesungguhnya Allah lebih menyayangi bapamu teman..buatmu teman...aku tahu kau bersedih...tapi aku juga tahu kau tabah dan mampu menghadapi dugaan ini..dan aku nak kau tahu..walaupon aku jauh..aku akan selalu berada disismu..aku pasti setia mendengar keluh kesahmu teman..dan aku sedia meminjamkan bahuku untuk kau bersandar...

No comments:

Post a Comment