Daisypath Anniversary tickers

my picture!

my picture!

About Me

My photo
chubby ramah pendengar yg setia loyal friend sentimental penyayang

Thursday, October 3, 2013

Latest about me..

Asalam...hmm...ada org tanya knapa aku xsambung blajaq...actually aku nk smbung tpi 60/40 je aku ada hati nk sambung...nth..aku apply tapi aku nk ambik kos dietatik tpi xdpt..mungkin sbb pointer aku hanya 3.29 ja or xsesuai dgn kos aku sblom ni...tpi kwn aku kos tourism dia dpt kos mass comm...hmm..mungkin bukan rezeki aku sebenaqnya kot...dan kebetulan minggu pendaftaran pelajar2 degree baru ayah aku xcident
5/9 thun lepas...so setelah lama berlalu..aku yakin Allah dah tetapkan segalanya..sbbnya kalau aku pada masa tu melanjutkan pelajaran siapa yg nk jaga ba' aku...bukan mak aku xdak..tpi mesti kesian mak aku nk urus sorg diri..sbb masa tu adik aku ada kt Jitra...So, dah 1 tahun setengah berlalu..ba' dah ok walaupon dah tak sihat mcm dulu...

Kenapa tak kerja????

Actually...aku dah dapat kerja ok la kerjanya..tpi disebabkan aku MALAS menghadap manusia yg @#$%^&*...tuuu...I QUIT!! dan kerja tu hanya 2 minggu sahaja yg
buat aku menyumpah seranah lgi..bila depa kata aku xdpt baki SESEN
pongaji

 lagi la aku meroyan...pastu aku dah redha..dahbukan rezeki aku...alih2 depa call kata nk bagi gaji aku tak cakap byk org nk  bg hasil titk peluh kita...tu pon smnggu jgk la nk settle hal sekecik tu..

dan NOW... aku dah tekad lepas raya haji aku mesti bekerja...xkisah la kerja mcm mana asalkan gaji min rm 900 dan menutup aurat dan benarkan
aku solat dan aku SANGAT memilih kriteria yg aku tulis....sbb aku yakin walaupon kerja tak hebat tpi Allah akan gantikan dgn ganjaran kalau kita mengikut syariatNYA dlm apa yg kita kerjakan...insyaallah...Amin..

No comments:

Post a Comment