Daisypath Anniversary tickers

my picture!

my picture!

About Me

My photo
chubby ramah pendengar yg setia loyal friend sentimental penyayang

Thursday, September 5, 2013

Eat,Like,Passion & Love about food!!!!

Salaam...okeyh...that's absolutely to describe me...saya makan,suka,ghairah dan cinta makanan!! tambah2 sejak kebelakangan ini..oohhh moooo..siap ada wishlist ag...strees kot..hahaahaha..(gelak jahat)..haper? hang ingt aku dok umah goyang kaki???? hari2 pikiaq pasal keja..oohhh damn!!! forget it for now and tomorrow..ngeeee...ok2..nntilah aku post gmbq2 yg sempat di capture selepas  mengeksperimenkan resipi2 terpilih...

oEhhhh...sebelum daku mengundur diri...lagi seminit dua.. tanggal 5 hb september..hari ulangtahun kelahiran adikku yg satu-satunya..Muhammad Anwar Bin Babjan  yg ke 19..aku doakan supaya panjang umur dan murah rezeki..belajaq rajin2..solat jgn tinggai..t dpt gaji aku blanja burger bakaq na..hihihihi...

ps: selamat malam ku ucapkan...jgn lupa dgaqkan suria cinta kt suriafm..aspirasi cinta anda!! ngeee...


No comments:

Post a Comment