Daisypath Anniversary tickers

my picture!

my picture!

About Me

My photo
chubby ramah pendengar yg setia loyal friend sentimental penyayang

Monday, May 16, 2011

Hari Guru dan Besday aku----> Hari yg sama

As salam...
   16 MEI...ada apa pada tarikh ni?? sinonim dgn hari guru...tarikh ni jgklah jatuh pada hari aku dilahirkan..
special jgk la tarikh ni..sbb pada tarikh ni semua cikgu2x akan bercuti sehari drp mengajar dan diraikan dlm 1 majlis yg meriah dgn aktiviti2x bersama dgn murid2x..bagi aku hari guru juga amat istimewa sbb hari tu aku tak blajaq dan turut berkongsi kegembiraan meraikan hari guru dan sering menyambut hari jadiku disekolah..yg pling menariknya..bukan cikgu ja yg dpt hadiah pd hari tu..aku pun dpt hadiah drp teman2x selain mendapat ucapan dari mereka....happy sgt time tu masa kt sek rendah daan menengah di sekolahku yg tercinta di SK ALOR PONGSU & SMK ALOR PONGSU..apa yg aku boleh katakan ialah pengorbanan masa dan tenaga cikgu teramatlah bernilai dalam mencurahkan ilmu dan berbakti kpd anak bangsa amatlah berharga dan tidak boleh dibeli dgn wang ringgit..sesungguhnya segala keringat mereka amat aku hargai sehingga mereka (para cikgu,guru)
berjaya melahirkan insan yg berjaya dan gah dimata dunia..itu semua adalah keranamu CIKGU! JASAMU AKAN KU KENANG!


Buat Cikgu2 ku..dari Sek Tadika Alor Pongsu, Sek Keb. Alor Pongsu, Sek Agama Alor Pongsu,SMK. Alor pongsu, dan mereka2x yg pernah mencurah ilmu kpd ku...JASAMU AKAN KU KENANG!
TERIMA KASIH CIKGU! SELAMAT HARI GURU 2011!






No comments:

Post a Comment