Daisypath Anniversary tickers

my picture!

my picture!

About Me

My photo
chubby ramah pendengar yg setia loyal friend sentimental penyayang

Sunday, May 8, 2011

as salam pembuka bicara...
   Hmm...dh lama xupdate blog..sebulan lebih rasanya..now..dh bulan 5..dan aku pon dh habis praktikal..dh abis final exam dikampus..and officially end of part 4..sekarang tengah cuti semester about almost one month ++..
aktiviti yg selalu aku buat time2x cuti camni? ermm..duduk rumah ja..n become suri rumah ja.. 2 3 hari sekali..kemas rumah..masak n etc.tonton tv, baca novel adalah antara hobi aku dikala cuti ni..but actually..aku ni jenis xreti dok diam n suka travel..kalau la ada duit byk skit..nk ja aku travel dlm malaysia ni..aku paling suka nature.cam beach,forest.its makes me feel calm,fresh...apa-apa lh yg berkaitan dgn nature..n aku suka aktiviti lasak ni actually..tpi disebabkan keterbatasan fizikal aku.. .ia membantutkan minat aku..sumpah jeles kot..xdpt nk buat tu semua..tapi kini..aku sedang berusaha agar semua yg xdpt aku buat akn menjadi realiti tak lama lagi..insyaallah!
     Sekian saja untuk post kali ni..

p/s: credit to ain my bez frenz ever kerana telah re-make up blog ni..

No comments:

Post a Comment