Daisypath Anniversary tickers

my picture!

my picture!

About Me

My photo
chubby ramah pendengar yg setia loyal friend sentimental penyayang

Monday, December 23, 2013

Aku memang untukmu

dia yg belom ku temui...
belum ku kenali...
mengapakah terasa dekat di hati..
mungkin kerna dia mmg untukku..
saat yg lain mendakap bahagia..
aku pula masih setia..
menanti dia...insan yg bakal memenuhi petak hati ini...
tidak ku tahu bila...
dimana...bibit2 itu bakal bermula..
hari2 ku hanya melakar imaginasi..
imaginasi yg terbit dari hati sanubari..
mewarnai hari2 sepi..
tidakku ku tahu...
sungguh...
semoga hadirnya kelak mampu mengisi sebahagian lagi diriku..
yang sentiasa menantikannya...
semoga dia menjadi satunya lelaki hanya untukku..
semoga dia menjadi tempat aku menyandarkan bahu ketika badai melanda..
dan begitu juga sebaliknya...
aku pasti ada untukkmu...percayalah...
semoga dia benar2 diciptakan untukku..
dan aku diciptakan untuknya...
untuk mengharungi segalanya...
semoga kami bahagia dunia dan akhirat..
semoga takdir menjadi jambatan mempertemukan dia untukku..
kerna aku pasti takdir Allah itu sangat indah...
walau dimana dia berada....
satu yg aku mahu dia tahu..
aku sentiasa menantikanmu wahai imamku...







No comments:

Post a Comment