Daisypath Anniversary tickers

my picture!

my picture!

About Me

My photo
chubby ramah pendengar yg setia loyal friend sentimental penyayang

Thursday, November 22, 2012

Durian Crepes!

 hahahhaha......meh kita gelak dulu...ayat mau power maa...fenomena sekarang ni...nak tau apa..baru buat tadi kot...huhuhuhu..apa dia???? xkan xtau kot...Durian Crepe yoww! haa..kan aku dah bagi tau..justin bieber pon kalah..mana2 pon mesti dok mengata pasai durian crepe nh ataupon dlm bahasa kita bantal durian....smpai ada yg offer kelas utk belajar buat bende nih..yuran boleh tahan mahal la jgk.. ditambah lagi nak2 skang kang musim doyan tgh meroyan..ha..apa lagi....berduyun-duyun lah manusia tambah2 peminat doyan yg minat dgn bende alah ni..oleh kerana semalam rezeki melimpah-limpah..ada jiran aku ni bagi sebakul doyan..ada la dlm 20 biji kot..habis 1 umh bau doyan smpaikan naik pening dgn bau doyan..dh byk sgt..mak aku ckp bgi je lah kt jiran2 sekeliling umh sorg 2 biji..dpt la jgk memanjangkan pahala tuh..hihihi..oleh kerana teringin sgt nak balajar buat doyan crepe nh..tmbh2 pulak ada doyan free dan kerajinan aku utk experiment meninggi..aku pon prepare la brg2 utk kulit crepe ngn filling kastard..oleh kerana kt luar sana tu ada 2 versi resipi kulit doyan ngn filling dia..aku pilih resipi kulit crepe yg  guna tepung gandum ja amik dari blog citarasawan.blogspot..n filling guna kastard sbb aku ni MMG xgemar filling yg guna whipping cream tuh...dan aku olahkan skit resipi mengikut keadaan..ngee..pepandai je aku nh kn..dan hasilnyer dah siap pon menjelang 5 ptg tadi.. kastard nyer ada dlm peti ais..n 100gm tepung dpt la dlm 13 kpg stgh kulit crepe tuh...aku taruk kaler hijau sbb mmg tu yg ader kt dapur tuh..tinggal nk melipat aje lagik...esok je lah makan nyer utk mkn ptg..projek terbaru aku sepenuhnyer diseponser  oleh mak aku..hihihi..ok da..

 nah amik gambor kulit crepe yg dah siap!



jeng..jeng..jeng..


No comments:

Post a Comment