Daisypath Anniversary tickers

my picture!

my picture!

About Me

My photo
chubby ramah pendengar yg setia loyal friend sentimental penyayang

Friday, May 25, 2012

Tak jumpa lagi.

hmm...apa yg  tak jumpa lagi??? hmm..berat betui la..serabut aku dok pikiaq.xjumpa lagi la kerja...aah..tipu lah xjumpa..belambak kot..dah almost 4 bulan aku dok umh..aku xkeja lagi..memilih sgt kah aku??? adehh..aku tak memilih pon kerja..kerja kt kedai makan pon ok..tapi..nth alasan apa lg aku nk bg..hhuhhuhu...

lagi satu..sambung degree or kerja?
ni lagi satu masalah yg melanda aku ni..padahal dulu dh nekad xnak sambung blaajq dh..tapi apa dh jadi skrg..aku pon xtau la..serabut aihhh dok pikiaq..



Tuhan tolong lembutkan hati dia..(ish..mcm lirik ombak rindu plak).. Ya Allah, tolong lah hambaMU ini..apa yg terbaik utk ku..Sesungguhnya engkau lebih mengetahui..


No comments:

Post a Comment