Daisypath Anniversary tickers

my picture!

my picture!

About Me

My photo
chubby ramah pendengar yg setia loyal friend sentimental penyayang

Wednesday, February 16, 2011

DoA bUaT mR.A

Hmmm..tiba-tiba sy teringatakn awak...2 malam yang lepas saya mimpikan awak...hanya nama awak terlihat dalam mimpi saya..mungkin dah lama  tak berhubung dengan awak..melalui facebook,yahoo messanger or mesej..mungkin awak  tak perasan pon kan saya dah lama berjauhan dari awak..bulan lepas hari lahir awak..saya sentiasa ingat tarikh tu..saya hantar mesej wish kat awak..tak tau la awak baca ke tak..

saya dah hantar wish kat awak..tahun lepas..saya hantar kad besday kat awak melalui pos..mesti awak ingat saya ni kolot kan..saya tak kisah...sebab saya nak awak tau saya ambil berat kat awk lebih dari seorang kawan...bila ingat masa tu..saya mintak kat awak alamat rumah awak..awak tak nak bagi..saya pon merajuk dengan awak seminggu....tapi lepas tu awak bagi jugak..awak tanya nak buat apa dengan alamat rumah awak..saya cakap la nak hantar sumthing..awak cam nak tak nak je nak bagi alamat rumah awak tu..saya terpaksa bagitau hal sebenar..dah tak surprise dah kad wish untuk awak tu MR. A..

Dah lama selepas saya dapat melupakan  awk MR. A..ada sorang kawan kat facebook ni.. Z,saya selalu berbalas komen dengan dia....ntah macam mana saya saja tanyakan hal awak.mana la tau dia kawan fb awak jugak sehingga saya tau rupanya dia ada menyimpan perasaan pada awak..dia pernah cakap kat saya yang awak dah jadi sebahagian dari hidup dia...tipu la kalau saya tak terkejut bila tau hal tu..tapi selepas tu saya redha kalau betul awak dengan dia..dengan hati yang ikhlas, saya doakan awak dengan dia berbahagia..mungkin awak bukan jodoh saya..biarlah saya lihat awak jauh jer...terima kasih  kerana pernah hadir dalam hidup saya..meskupun hanya sebagai 'abang' saya..

No comments:

Post a Comment