Daisypath Anniversary tickers

my picture!

my picture!

About Me

My photo
chubby ramah pendengar yg setia loyal friend sentimental penyayang

Monday, February 10, 2014

First entry of the year 2014...


Assalammualaikum....ooohhh myyy grrrr... thorbaeklah... dah masuk bulan ke dua dalam tahun 2014 ni..huhhh...Ya,Allah masa berlari begitu pantas meninggalkan aku disini...untuk tahun 2014 ni hidup aku dah berubah skit la dari tahun 2013...alhamdulillah aku telah pon memutuskan untuk mengambil langkah pertama untuk merealisasikan azam 2014...iaitu azam no 2...aku dah masuk Program Jom Kurus 1 Malaysia Bersama Kevin Zahri...sapa xkenai Kevin mmg katak bawah tempurung lah weiii...hahahaha...well...sejak hari tu hidup aku berubah..oohhh memang hidup aku happy hari2...dapat kenal ramai kawan2 yg dikenali sebagai FitFamily...buat aktiviti bersama-sama...gelak sama2...serius!! memang best!! ke sana ke mari bersama-sama..tengok wayang sama2..mandi sungai sama2...kau hado??? hihihi.. Taman Tasik tuu dah jadi tempat wajib...hihihi..sebut pasal program ni....minggu ni dah masuk minggu ke 4...oohh myyy...how time flies...sumpah cepat gila masa berlalu..well orang kata masa terindah tuu memang sementara ja kan..contoh minggu lepas 8hb baru ni pi main paintball kt Meru,Ipoh...serius...aku memang dah lama nak main permainan cam paintball...aku telah buat keputusan paling tepat sekali utk tahun 2014 ni..i'm blessed beb!! cam 2 minggu lepas..Subhanaallah...aku dah takluk Gua Tempurung...perghhh...cam tak caya plak..aku tak pernah mimpi dapat pergi tmpt2 cmtu.. join program ni mcm2 yg aku boleh buat rupanya..it was memorable for me..u know what..sometimes the simple thing will be the best ever moments in your life... hahha...broken english...arhh..lantak kau..janji aku cuba..ye x? hihhihi.. pastu before2 thhis dapat main dodgeball dgn Kevin Zahri dekat Ipoh...awww...selama ni dapat tgok dlm Tv ja..tpi xdak la excited sgt..(nmpk benor nampaknya)..KZ tu mcm goreng pisang panas uolss....berebut2 nk tngkp gambaq dgn dia..but it was fun beb!! melalui program ni mcm2 xtvt kami buat..yelah nama pon program kurus kan..so mmg buat xtxt yg berkaitanlah...oohhh sebenarnya byk nak cita....smpai esok xhabis nh nk cita..program ni kena bayar rm300..then dpt t-shirt..dpt join program ngn KZ..dpt fb support..wattsup support...semua orang saling support... that's all for today...hahaha...

No comments:

Post a Comment