Daisypath Anniversary tickers

my picture!

my picture!

About Me

My photo
chubby ramah pendengar yg setia loyal friend sentimental penyayang

Tuesday, February 28, 2012

aku stress?

    Assalamualaikum semua..


Aduhh..sejak2 balik dari praktikal aku seronok gila..yala..sbb dah habis praktikal dan bole balik rumah, lepaking kt umh..skrg ni dah nk masuk sebulan aku dok kt umh..mula2 tu best gila dpt balik rumah sbb dh habis praktikal..sekarang aku STRESS! sbb lama sgt terperuk dlm rumah..bosan gila..dah la xpi jalan2 mana2.dok rumah ja pon..sumpah bosan..hmm..bosan gila kot yala sampai report praktikal boleh siap awai..huhuhu..rasa excited la plak nk blik penang sabtu ni..bole la melepas rindu kt kwn2 dan menggila kembali kt penang tu..dh 4 bulan kot xbalik penang..rindu siot..nk hang out dgn kwn2 yg dh lama x jumpa sejak2 praktikal..hmm..

actually..aku tgh STRESS ni..aduhh...stress lagi bila memikirkan apa ek aku nk keja lepas ni? kt mana?hmm..sebenarnya aku dh buat keputusan xnak sambung balajaq dh..sbb aku xrasa aku boleh terima lagi input2 tu semua..aku xapply pon degree..xtau la keputusan aku ni betul ka dak..hmm..sbb nya aku dh la anak sulung dlm keluarga ni..mak aku bakal bersara bulan 5 ni..ni pon aku still dok umh lagi sbb tolong mak aku packing brg2.. ayh aku plk dh lama pencen..adik aku tgh tunggu keptusan spm dia..jadi..rasanya aku kena ambik tanggunggjawab sbgai anak yg sulung kn..mana nk carik duit bayar duit pinjaman ptptn lagi..hmm..sumpah..semuanya masih samar2 lagi..nak keja hotel? hmm..aku xdpt fikir lagi..sbbnya aku tgh SERABUT nih..Tapi aku selalu berdoa kp Allah..agar DIA permudahkan segalanya..hmm..

No comments:

Post a Comment