Daisypath Anniversary tickers

my picture!

my picture!

About Me

My photo
chubby ramah pendengar yg setia loyal friend sentimental penyayang

Friday, January 14, 2011

Assalamualaikum n selamat pagi..hmm...hari ni dh 14/1/11..kejap je...dh nk msuk stgh bulan...n xlama je lg aku akn habis praktikal..hmm..hari ni 1st time balik lewat 2jam dr sepatutnya..dugaan...tinggal la aku sorg je girl dlm kitchen tu..yg lain semua dh blik...dgn hati yg berat sebenarnya buat keja tapi apa boleh buat mungkin inilah masanya untuk aku belajar balik lewat...yup,everyday i have learned new things eventhough it is just a small things..dan pengajaran untuk hari ni ''Bila kita dlm kesusahan barulah kita tau mana kwan  kita yg sebenarnya''..btw..belajar untuk menerima dugaan dgn cara yg plg lembut dan menghadapi dugaan itu dgn cara yg plg mudah..n not to forget ALLAH is always on your side mcm lagu MAHER ZEIN tu ha..heheheeh.. Part yg plg best hari ni  ialah berjalan kaki dlm hujan,sorg2x,tgh2x mlm sambil dgr lagu mmg best!BERDIKARI..itu yg aku buat sejak dulu lg...klau boleh xnk la menyusahkan org lain..selagi kita mampu..kita buat...Dari kecik lg aku dh berdikari sendiri..aku ingt lg time tadika dulu..aku p tadika sendiri kot...heheehh..hidup ni jgn terlalu bergantung sgt pd org...in the end of the day.kita sendiri xkn dpt hikmah berdikari tu..Hmm...mata pon dh ngntok ni..esok last keje shif ptg...nk tido dh..ok! nite!

No comments:

Post a Comment